Student Carnival

|

Pada 14 dan 15 hb Feb lepas, UIAM Gombak mengadakan student carnival. Walaupun dah seminggu berlalu tapi mahu jgk aku 'mengposting' pasal ni.

Ust.Shamsuddin(antara tokoh penulis khat M'sia)

Student carnival diadakan adalah untuk memperkenalkan society dan club-club yang wujud kat UIAM disamping menggalakkan para pelajar bergiat dalam aktiviti-aktiviti kampus. Gerai-gerai dibuka untuk mempamerkan material dari society dan club masing2. Antara contoh-contoh society yang terlibat 'Enginius(Persatuan pelajar engineering), KAED(Persatuan pelajar arkitek), IRKHSS(Ilmu Wahyu) dan byk lagila society2 yg terlibat. Club plak cthnya Maaruf Club, Karisma Club, Wawasan Club dll.

Sempat jgk belajar buat seramik ngn us.Sham walaupun tahun 3 baru kena belajar pasal benda ni.

Minggu student carnival ni bkn sj untuk society dan club, malah diwujudkan gerai-gerai untuk aktiviti ko-kurikulum yg diwajibkan kepada semua pelajar mengambil bahagian sbb masuk dlm pointer..Mcm aku sendiri amik kelas khat sampai tahun 3. Yang lain-lain cthnya Suksis, Wataniah, Cooking, Parenting, Taekwando, Angklong, Zapin, Memanah dan byk lagi yg lain. Maaf, gambar2 lain tak sempat nak ambik.




Buat2 reti nak ajar org

Kelas khat dgn Us.Shaharizal

Wassalam..

Share/Save/Bookmark

2 comments:

FirJah said...

waduh2 sih...pandai bangat kamu ..belajaqla khat bg pandai2 nnti leh masuk pertandingan...

eh...gambar yg di edit kat pantai tu cantik bangat...tolong buatkan sekeping utk kami firjah..hehe

MieJida said...

ooo sempat amik gamba time kelas lagi tu...

My Songs

Related Posts with Thumbnails

Followers